+غلیظ و خوشمزه بود
++دستور درست کردنش رو جناب ذهن زیبا مرحمت فرمودند
+++برای شیرین کردنش بجای شکر از یه قاشق و نیم عسل استفاده کردم
بی عذاب وجدان
++++دوستان عزیزم لازمه من یک توضیحی اینجا بدم، بنده نه تنها چاق نیستم حتی اضافه وزن هم ندارم فقط جهت یک سری اهدافِ قرتی بازی رژیم خاصی دارم که مصرف قند و شکر توش ممنوعه

ما را در سایت زندگی یعنی من یعنی تو... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53